شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

زمینه صادرات و روز ملی صادرات

۲۶۷ بازديد
ازدیگر موضوعات مسئله بحث مبارزه خبر نشر طرح جامع جنگ با قاچاق کفش به وسیله جامعه در اواخر شهریور ماه سال جارى بود .
لشکری گفت: اینجانب از عزیزان خواهش می‎کنم گزارش طرح جامع مبارزه با قاچاق را که به تازگی چاپ گردیده است و برای تمامی اعضای هیئت مدیره و اتحادیه‎ها ارسال شده میباشد به توجه بخوانید . چراکه طرح جامعی است و در آن مقایسه تطبیقی در بین ایران و ترکیه و چین نیز رخ گرفته است و نقش شبکه توزیع کفش مرز و بوم در تحقق این طرح خیلی با اهمیت هست وحدود ۴٧ راه کار ارایه شده که اکثر نقش پیشگیرى از قاچاق بخش اعظم از راه و روش های برخوردی دیده می شود .
 
 

زمینه
صادرات و روز ملی صادرات در ٢٩ مهر ماه نیز ازاصلی ترین مباحث مسئله تحلیل این گرد‌همایی بود مرتضی طالقانی عضو هیئت مدیره کفش نهرین نیز در ادامه ابلاغ کرد: بنده می‎خواهم در روز صادرات صدای عزیزان صادرکننده به گوش سر گروهی جمهوری رسد و ایشان در عده ما حضور داشته باشند . در طی این سه سال ایشان حضور نداشتند و ما به چه شکل می‎توانستیم با ایشان درد و دل کنیم . 
گردنبند نقره شیک
 

او افزود: در این روز می بایست خلل ها را مطرح کنیم صادرکننده ها نیاز دارا‌هستند با سر کردگی جمهوری درد و دل کنند و حضور سر کردگی جمهوری قوت قلبی برای ما خواهد بود . معضلات ما غیرواقعی بودن نرخ ارز، عدم استرداد به موقع بها افزوده، فقدان نقدینگی و سرمایه در گردش، قیمت تمام شده بالای محصولات، نرخ سود بالا، تورم دورقمی، سوخت، مواد اولیه، حمل و نقل و… میباشد .
طالقانی می‎گوید: این درد و دل ها را چه کسی می بایست بشنود . ما پیام خودمان را به تیتر تشکل صنعت کفش می بایست به گوش مسئولین برسانیم . مسئله فرسودگی ماشین ها را چه کسی بایستی حل کند؟ ما در حالتی که بخواهیم با نایک و ریبوک و آدیداس و بنتون و … رقابت کنیم، با ماشین‎های فرسوده که نمی‎توانیم! روز صادرات مسئولین باید گوش شنوای صنعت باشند .
گزارش تفصیلی این جلسه را در شماره آینده ماهنامه صنعت کفش مطالعه فرمائید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.