یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

چرا دارندگان دارای کارت بازرگانی باید درصف گمرک بایستند

۲۲۸ بازديد
گفت: یک سری از ساخت کنندگان نیز با سوابق طولانی که کارت بازرگانی هم دارا‌هستند بایستی به علت بالارفتن قاچاق در کشور در صف قاچاق درزمان ترخیص قرار بگیرند و این به ضرر و زیان ماست این امررا به دسته ای باید مدیر کرد که جنس ۲۲ روز در گمرک نماند انتظارمان از دولت همین است که فاصله هارا ناچیز کنیم و مواد اولیه به موقع به دست تولید کننده برسد .
به گزارش اینترنت وبسایت جامعه صنعت کفش ایران -محمد عرب علت تاخیر ترخیص فرآورده درگمرک را سیستم های اجرایی می داند او درگفت وگو با رادیو اقتصاد خاطرنشان کرد : ماهم موافق این امر هستیم که با قاچاق کالا تقابل شود لذا مسایل گمرک بایستی روشن سازی شود و این ایراد نباید سبب ساز شود که ایجاد کنندگان داخلی را ازبین ببریم . .
.
 
 
 

وی
با بیان اینکه ما صادر کننده کفش هستیم گفت:در منزلت ساخت دوا‌زدهمین مرزو بوم عالم هستیم ما قدرتش را داریم البته در این موضوع هم پا نداریم برای ساخت کننده پشت درهای بسته تصمیم گیری می نمایند برنامه هایی که به ساخت کننده ها با وام ۱۲ درصد دادند در نقطه پایان پرداختی ایجاد کننده ها به ۳۰ تا ۳۶ درصد رسید و خیلی از تولید کننده ها از چرخه تولید حذف شدند
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.