یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

یک از شرکت کنندگان چینی فعال

۲۱۵ بازديد
یک از شرکت کنندگان چینی فعال در بازار جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که تا به امروز دو توشه در نمایشگاه امپکس شرکت کرده است؛ اظهار داشت وجود تعداد متعددی از تولیدکنندگان در زنجیره بها چرم و کفش، مهم‌ترین هدف او برای شرکت در نمایشگاه بوده هست که این تعدد فعالان منجر شده هست که حضور در نمایشگاه برای شرکت کنندگان خارجی جذاب باشد .
به گزارش خبرنگار اینترنت تارنما جامعه صنعت کفش کشور‌ایران -همچنین او با اشاره به این زمینه که بازار کشور‌ایران در اکنون حاضر پذیرای اجناس با کیفیت در بازار است؛ اظهار داشت که این تغییر تحول سلیقه در بازار، فعالان چینی در بازار کشور ایران را مجاب نموده می‌باشد که سطح کیفی محصولات خویش را بالا ببرند . علاوه بر موضوعات فوق، این کمپانی کننده، بزرگی بازار مصرف کفش در جمهوری اسلامی ایران مضاعف جذاب هست .
این فعال در حوزه چرم مصنوعی اظهار داشت که عصر قبلی حضور او در نمایشگاه مضاعف مفید بوده می‌باشد و همین موفقیت موجب حضور مجدد او شده می باشد . او همچنین با اظهار اینکه روز اول نمایشگاه‌ها معمولا روز خوبی برای محاسبه نیست، ابراز امیدواری کرد در سه روز ما‌نده فعالان بیشتری برای بازدید از غرفه‌های چین مراجعه کنند .
 
 
 


یکی از شرکت کنندگان چینی در نمایشگاه امپکس۵ با اشاره به این که برای اولی بار در نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته شرکت کرده می‌باشد .تیتر داشت که هدف حساس او برای حضور در امپکس۵ ارزیابی بازار چرم و کفش ایران بوده می‌باشد .
به گزارش خبر نگار وبسایت صنعت کفش، این فعال در مورد چرم مصنوعی، اظهار داشت یکی از مهم ترین عارضه ها حضور شرکت متبوع در این نمایشگاه حمایت دولت چین در شرکت کردن در هزینه های حضور در نمایشگاه می‌باشد . او ابلاغ این که دولت چین برای تشویق حضور شرکت‌های چینی در نمایشگاه‌های ایران، ۵۰ درصد هزینه‌های آن ها را تقبل می‌کند؛ این تسهیم دولت در هزینه‌ها را برای حضور آنها در نمایشگاه بسیار مفید دانست .
همچنین این شرکت‌کننده با بیان این که به عقیده او استقبال خوبی از نمایشگاه شده است؛ ابراز امیدواری نمود با مراجعه بخش اعظم تولیدکنندگان و فعالان صنعت در سالن ۲۷ که به حضور مشارکت کنندگان چینی اختصاص داده شده است؛ ملاقات‌های تجاری بیشتری میان فعالان صنعت کفش و چرم کشور ایران و چین منعقد گردد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.