شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

جواهرات سریال تاج و تخت

۲۲۷ بازديد
وی می گوید:«سعی می کنم در محدوده زبانی قرار بگیرم که الهام بخش اینجانب است، فرم های مجسمه گون قابل انعطاف و تندیس وار هنر نو «Art Nouveau» و همینطور شمال آفریقا دوچندان زمینه عشق و علاقه و الهام بخش اینجانب بوده هست .»

گوشواره های مشهور یشم بریولیت زرد او نمونه ای از این منابع الهام می‌باشد . او در رابطه با به کار گیری از یشم و عقیق می گوید:«من او‌لین بار دلداده و شیدا کشیدگی عقیق بریولیت شدم و پس از آن سایه های رنگی و متنوع این سنگ بود که مضاعف من‌را دلداده کرد، درخشش طلایی و زنانگی محض رنگ این سنگ به آن جلوه بی نظیری بخشیده است، در یک کلام جواهرات اینجانب برای لمس کردن ساخته گردیده اند .
» خرید دستبند نقره
سریال
تاج و تخت
جواهرات
سریال تاج و تخت استودیو پباده سازی او در شیکاگو و خودش بیست سالی میباشد که مستقر نیویورک است، وی که سال ها به رشته معماری سرگرم بوده پس از میلاد اولین فرزندش تصمیم گرفت حرفه خویش را یه خرده تغییر‌و تحول دهد . وی در این رابطه می گوید:«من شیفته ایده مراحل خلاقانه تکان خودکار بر روی برگه و ساخت و خلق جنس در کمتر از یک ماه هستم، من به مقیاس در طراحی مضاعف علاقه مند هستم و معتقدم که جواهرات هنر پوشیدنی می‌باشد .» پشت سر گذاشتن برنامه ریزی و تاخیرهای تصمیماتی معمول و خسته کننده در معماری باعث گردیده می‌باشد که این هنرمند تمامی مقطع و خلاقیت خود را صرف طراحی و ساخت جواهرات نماید .
گردنبند نقره شیک
سریال
تاج و تخت
جواهرات
سریال تاج و تخت یکی از زیباترین و خلاقانه ترین جواهر تیم نو او، گردن بند با شیشه کریستال می باشد که با الماس و یاقوت لبریز گردیده می باشد . ایده طراحی این گردن آویز از جنگجویان باستان الهام گرفته گردیده که در هنگام رفتن به میدان مبارزه ظرف کوچکی به تیتر «اشک دان» به همسر خویش هدیه می کردند که درصورتی که در هنگام رجوع از جنگ با اشک لبریز شده بود آدرس از عشق و علاقه و علاقه بوده می باشد . آناهیتا در تیم خویش هر قطعه را به عنوان یک کل طراحی کرده و کمتر از مونتاژ و سر نیز کردن قطعات مختلف بهره گرفته گردیده می باشد . گوشواره نقره شیک

دستبند طلای زرد، الماس و پرنیت «prehnite» وی با الهام از موتیف کاشی ایرانی با بافت هایی متشکل از خطوط سیال الماس های چیده شده در کنار هم بر روی طلای زرد رنگ بی آلایش یک جواهر گران‌قیمت سه بعدی بسیار زیباست که با این تکنیک حقیقتا جان گرفته گرفت .

انتخاب پرنیت «prehnite» در این دستبند از عشق و علاقه ویژه وی به سنگ های دارای رنگ های خنثی و ملایم و دارنده احساس و حالا عرفانی ناشی می شود . سنگ ماه و لابرادوریت از دیگر سنگ های موضوع عشق این طراح ایده پرداز اهل ایران است . الهام از عرفان و فضاهای اینچنین در مدال مارگون او با الهام از گلشن عدن در هنگام غروب نیز از دیگر جواهرات زیبای این گروه می‌باشد .

فیس های مشهوری زیرا کریستین بل، سارا درو فرارو گریز و اما بسیاری از بازیگران سریال دوست داستنی «بازی تاج و تخت» نظیر لینا هیدی یا این که همان «سرسی لنیستر» مکار، سوفی ترنر و شخصیت «سانسا استارک» و البته امیلیا کلارک یا همان «دنریس تارگرین» دوستداشتنی و در کل طراحان جامه این مجموعه از دوستداران این طراح اهل ایران هستند، پس خوب تر هست با مرور دوباره این گروه تلویزیونی از به کارگیری جواهرات این هنرمند ایرانی کمی اکثر به استعداد اهل ایران افتخار کنیم .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.