پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مدل پابندهای دختر پسند مخصوص بهار 97

۲۰۹ بازديد
جور
پابندهای شیک زنانه و دخترانه پابندها به عبارتی اکسسوری های زنانه منحصر به فرد مچ پا هستند که در سال های گذشته تنها در مهمانی ها و پای کوبی ها از آن به کار گیری میکردند ولی امروزه با استایل های روزمره و اسپرت نیز مسئله به کار گیری قرار می‌گیرد . مشتری حساس پابندها دختران برنا میباشند که دوست دارند گونه های زیورآلات و اکسسوری ها را به کار گیری نمایند .جور
پابند
پابندها اشکال مختلفی دارند از گزاره طلا, نقره, چرم, مهره ای که با توجه به استایل و ذوق تان انتخاب میکنید . پابندهای دخترانه معمولا طرح های فانتزی دارا‌هستند مانند طرح میوه ها و حیوان‌ها . جور پابندهایی با طرح های ضربان قلب و بی نهایت جزء پرطرفدارترین ها در میان ایرانی ها میباشند .
نوع
پابند
دسته
پابندهای 2018 انواع نوع پابندهای زنانه و دخترانه 2018 در طرح های اسپرت و فانتزی در این مقاله توده آوری گردیده هست که با کتانی و استایل های مختلف قابل ست کردن هستند .

نوع
انگشتر و بندانگشتی های 97 بندانگشتی ها تقریبا از سال 2016 پایشان به عرصه مد و جواهرات گشوده شد و علاقه مندان یگانه خودش را بین جوان ها اهل مد پیدا کرد, انگشترهای بند انگشتی یا همان رینگ های میدی حلقه همانگونه که از اسمشان پیداست در بندهای اولیه و دوم انگشتان دست قرار میگیرند و در گونه های طلا و نقره وجود دارا هستند که دوستداران دارای اهمیت آن ها در دنیای مد و فشن دخترخانم های برنا می‌باشند .FACE
WHITENING MASKS
انگشتر و بندانگشتی های دخترانه امروزه نوع های تاجی, طرح بی نهایت, قلبی, پاپیونی می باشند که حسابی به انگشتان دست نما میدهند .

انگشتر
و بندانگشتی
انگشتر
و بندانگشتی های 2018 انگشتر
و بندانگشتی
انگشتر
و بندانگشتی دخترانه انگشتر و بندانگشتی های طرح تاج در انواع طلایی و نقره ای که فوق العاده مجلل و شیک اند جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین انگشترها در جهان میباشند .



نوع
حلقه تزویج دو تکه تک نگین خرید طلا جواهرات و جواهر اصولا فعالیت مشقت نمی باشد بازه زیادی هم نمیبرد ولی برای خرید حلقه وصلت حساسیت ها اکثر می گردد و تمامی دنبال یگانه ترین ها و زیباترین ها می‌باشند .برای این که انتخاب رینگ وصلت برایتان آسان تر شود میتوانید در ادامه مدل رینگ های تزویج دوتکه که تازه مد شده اند و مضاعف آنتیک می باشند را مشاهده فرمایید و سهل تر تصمیم تان را بگیرید مطمئنا از این جور ها خوشتان می آید .FACE
WHITENING MASKS
گزینش رینگ تزویج یکی از دشوار ترین تعیین ها در میان خریدهای عروسی هست چون قرار است تا اخر قدمت آن حلقه را به تیتر نماد تعهد در دست داشته باشید به همین دلیل می بایست حلقه ای تعیین نمائید که بعد از گذشت سال ها هنوز هم قشنگ و جذاب باشد .

حلقه
ازدواج تک نگین
رینگ
تزویج تک نگین 2018 نکته:اگر پوست تان سفید می باشد خوب تر میباشد از طلای سفید استعمال کنید چون درخشندگی طلای سفید زیبایی پوست تان را ارتقا میدهد .

در حالتی که پوست تان گدمگون هست یعنی بین رنگ سپید و سبزه طلای زردرنگ برای شما خوب تر میباشد و همینطور ادغام آن با طلای قرمز‌رنگ مناسب پوست شما می‌باشد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.